BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 25, 2010

BOSAN

gambar hanyalah hiasan semata-mata :)

mase ni aku tgh tgk CAHAYA kat 105..
adoi,sgt bosan. tp d sbb kan aku da xtaw nak wtpe lg,aku m'bebel jela kat sni T_T!!
slalunye time cmni aku tgh syok mesej ngan dia,
tp dsbabkan hal2 yang x dpt di elakkan,xleh la msj :(
xpe shida,sabar,sampai rabu je.chaiyok!

kames ni mau pegi uitm segamat,cousin aku umo 5taun masuk hafazan peringkat negeri..
teringat time tadika sampai drjh 6,jadi ketua nasyid.hehehe~
jd juara je plak tu.hahaha (perasan)
bestnye mase kecik,xde masalah,nak exam pun relax je (tu yg pling best)
dapat gak no 1 tiap2 taun :p

kawan pon semua laki,g mancing,mandi sungai,org kampung la katekan,xde pun segan
kalo skang kawan ngan semua laki,mesti org da pk bukan2.nyampah! (melalut dah)

rindu ngan life kat melaka,boley wat sesuka ati
nak tido kol bape,nak bgn kol bape,xnak bgn trus pn xpe! hahaha..
yang xbestnye kena g kelas.hehehe
seperti biasa ponteng kelas da jadi menu kewajipan setiap minggu
kalo x wat rase cam nak demam je (tipu sangat)
n result xpyh cakap la,mmg ...........................

kesimpulannya aku mmg tgh bosan tahap gaban (",)!!





0 kutukan: