BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 15, 2010

BABI HANJENG LAHANAT PUNYA ORANG!!

ari ni aku baru taw 1 perkara..

sblm ni syak je tp kali ni mmg da t'bukti..

woi pempuan , kau dah takde orang laen ke nak sapu?

ngan ex aku pun ko nak layan.

xcukup lagi ke simpanan jantan-jantan kau tuhh?

xcukup lagi ke yang kau bawak tidur kat rumah?

xcukup lagi ke lelaki yang kau nak bagi sentuh?

X CUKUP LAGI KE BODOHHHH!!

xpayah nak berlagak kau tu baek sangat la

dengan orang lain boleh la kau nak tipu

sedih konon baru putus cinta

pastu dok meronggeng ngan jantan lain

lepak kat umah sampai pagi buta

buat sedih nak tagih simpati laki

boleh mampos la!!

bukan dengan sorang laki ni je kau menggedik

pantang la nampak laki

tahu la kau jakun kan

fine amek la kalo nak sangat

aku pun menyampah tengok

babai.

GERAM . GERAM . GERAM .




5 kutukan:

i z z a t i said...

nape nie akak ? hish , dahsyat gak ade pompan cam tu en .

shidashidashida said...

hmmm , mmg ade pon. benci!

i z z a t i said...
This comment has been removed by the author.
i z z a t i said...

ieee ! sakit aty pulak bace . geram tol . kang adik siat2 pompan tu . BOHSIA ! PELACUR ! XDE MARUAH .

Alexander Slayer said...

garang benar cik adik nie luahkan perasaan....